Wednesday 21 November 2018

ROMANIAN

salad - salată
bread - pâine
noodles - tăiței
rice - orez
beans - fasole
coffee - cafea
tea (drink) - ceai
juice - suc
water - apă
beer - bere

"Excuse me. – Scuzați-mă (polite) / Scuză-mă (informal)
I'm sorry. – Îmi pare rău / îmi cer scuze
Goodbye (informal) – Pa.
Goodbye (polite) – La revedere
I can't speak Romanian [well]. – Nu vorbesc (bine) Româna Do you speak English? – Vorbești Engleză ? (informal) / Vorbiți Engleză ? (polite)
Help! – Ajutor!
Good morning. – Bună dimineața 
Good afternoon. – Bună ziua
Good evening. – Bună seara
I don't understand. – Nu înțeleg
Where is the toilet? - Unde este toaleta?
Police! - Poliția
I'm lost. – M-am pierdut
I lost my bag. - Am pierdut geanta
I lost my wallet. – Am pierdut portmoneul
Sunday - Dumincă
Monday - Luni"


"Romanian Hello – (informal) Bună . Salut . Ciao.
How are you? – Cum ești?
Thank you - Mulțumesc
Please. – Te rog (informal) / Vă rog (polite)
You're welcome. – Cu plăcere
Yes. - Da
No. - Nu" 

No comments:

Post a Comment